Fire masterstudentar fekk torsdag 2. november utdelt tre stipend på 20 000 kroner kvar frå UiO:Demokrati. Formålet med stipenda er å lønna særskilt gode, demokratirelevante prosjekt.
Prisvinnarane Janne Krogh-Bjørnerud frå Det humanistiske fakultetet, Elizabeth Beech frå Det utdanningsvitskaplege fakultetet og Charlie Dickhausen og Madeleine Muldbakken frå Det samfunnsvitskaplege fakultetet blei heidra under ein felles lunsj hos UiO:Demokrati på HF. Oppgåvene dei skal skriva handlar om alt frå byrom på Grønland til lokaldemokrati i Drammen og til demokratiutdanning i grunnskulen i Oslo.
Brukar pengane på informantane
Medan Charlie Dina Dickhausen og Madeleine Muldbakken skriv ei felles masteroppgåve, skal Janne Krogh-Bjørnerud og Elizabeth Beech laga kvar sine masteroppgåver.
Og dei fire studentane veit alle kva dei skal bruka pengane til.
– Me skal nytta dei overfor informantane våre, anten til lunsj eller for å gi dei litt kompensasjon for at dei stiller opp for oss, og tar av tida si, var alle einige om.
– Imponert
Direktør Tore Rem i UiO:Demokrati gav masse skryt til dei fire masterstudentane: - De er flinke, og me får heilt sikkert høyra mykje meir om og frå dykk i åra som kjem, sa han.
Rem tykte også at studentane gav eit godt inntrykk på andre måtar.
– Og eg var imponert over at dei var så interesserte i prosjekta til kvarandre, understreka han overfor Uniforum.
Alle dei fire masterstudentane skal ha klar masteroppgåvene sine i mai neste år. Til saman var det 17 søkjarar til masterstipenda, opplyser sekretariatet til UiO:Demokrati.
Prosjekta som er tildelte stipend er:
-
Janne Krogh-Bjørnerud (HF) ”Deliberativt lokaldemokrati og retorisk medborgerskap i Drammen kommune”. Retorikkstudenten ser på ulike kommunedelar i storkommunen Drammen og i kva grad dette legg til rette for demokratisk drøfting av alle sider i ei sak og retorisk medborgarskap.
- Charlie Dina Dickhausen og Madeleine Muldbakken (SUM/SV) ”Byrom i endring”. Dei to psykologistudentane ser på innbyggjarane si oppleving av og meiningsskapinga rundt byutviklinga i delbydelen Grønland i Gamle Oslo. Dei har fokusert særleg på korleis og kor vidt delbydelen vert opplevd inkluderende og om byutviklinga vert forstått som rettferdig.
- Elizabeth Beech ”Bridging the Gap.” (UV). I oppgåva ser pedagogikkstudenten på korleis lærarar i Oslo underviser i og om demokrati før og etter at dei har tatt med elevane på besøk til Senteret for studiar av Holocaust og livssynsminoritetar, og om undervisninga bidrar til å utvikla elevane sin demokratiske kompetanse
• Les meir om UiO:Demokrati i Uniforum:
UiO-professor i statsvitskap vil ha lobbyregister
Svein Stølen om UiO:Demokrati: – Dette handlar om å ha ein demokratidugnad
Fire UiO-prosjekt får 22 millionar for å forska på demokrati
Han vil skapa ein kollektiv eigaskap til demokratiforskinga
Universitetsstyret vedtok antatt budsjett for 2023
UiO prioriterer satsingane Demokrati og Energi og miljø på 2023-budsjettet
– Vil ha fokus på demokrati fordi det er under press
Slik skal humsam unngå å bli "hjelpevitenskap" i Oslo Science City
Ønsker storstilt UiO-satsing på humaniora og samfunnsvitenskap
Logg inn for å kommentere
Ikkje UiO- eller Feide-brukar?
Opprett ein WebID-brukar for å kommentere